Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Leżajsku

Koordynatorem do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Leżajsku jest Agnieszka Wyczarska – Sekretarz Miasta
tel. 17 242 73 33
sekretarz@miastolezajsk.pl

Do zadań koordynatora należy:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3) monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 lipca 2020 08:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Przemysław Jodkowski
Ilość wyświetleń: 15
23 lipca 2020 08:11 (Przemysław Jodkowski) - Zmiana danych jednostki.
23 lipca 2020 08:09 (Przemysław Jodkowski) - Zmiana danych jednostki.
23 lipca 2020 08:08 (Przemysław Jodkowski) - Utworzenie jednostki.