RGM.7041-15/03/00
Leżajsk 25.04.2008 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Miasto Leżajsk reprezentowane przez Burmistrza Leżajska, 37-300 Leżajsk ul. Rynek 1, tel./fax (0-17) 242-73-33 ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie prac projektowych zadań drogowych w Leżajsku.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia umieszczona jest na stronie internetowej www.lezajsk.um.gov.pl. Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający przekaże specyfikację w terminie 5 dni. Specyfikację można odebrać również w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji 50 zł.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych zadań drogowych w Leżajsku.
Zadanie nr 1 – „Budowa ul. Jana Brzozy – połączenie ul. T. Michałka z ul. Opalińskiego”.
Zakres opracowania projektowego obejmuje kompleksową dokumentację projektowo – kosztorysową niezbędną dla budowy drogi o łącznej długości ok. 315 m, przygotowaną zgodnie z „ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych”, a w szczególności:
- podkłady i opracowania geodezyjne dla zakresu opracowania, podziały geodezyjne do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi dla ok. 16 działek,
- materiały do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia i decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi,
- projekt budowlany i wykonawczy drogowy wraz z przebudową przepustu na potoku Jagoda oraz kanalizacji deszczowej w projektowanej drodze, z włączeniem do zaprojektowanej wcześniej w ramach innego opracowania kanalizacji deszczowej – 5 egz.
- projekt budowlany i wykonawczy przebudowy istniejącego oświetlenia ulicznego kolidującego z projektowaną drogą oraz oświetlenia ulicznego na brakującej części ulicy – przedłużenie istniejącego oświetlenia ulicznego w ul. Jana Brzozy na projektowanym odcinku ulicy oraz istniejącego ciągu pieszojezdnego (od nr 1 do 13) – 5 egz.,
- projekty branżowe, zabezpieczenie urządzeń oraz projekt przebudowy sieci gazowej niskoprężnej od ul. T. Michałka do potoku Jagoda – 5 egz.,
- inne opracowanie niezbędne do realizacji zadania (np. geologia, organizacja ruchu, operat wodno – prawny – 3 egz.),
- specyfikacje techniczne i przedmiar robót – 2 egz,
- kosztorys inwestorski – 2 egz,
- pełny zakres opinii i uzgodnień (przygotowanie wniosków o wydanie przez dysponentów sieci warunków technicznych, uzyskanie opinii niezbędnych dla decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi, uzgodnienie z Podkarpackim Zarządem Dróg Wojewódzkich - włączenie do ul. T. Michałka, Podkarpackim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie - zarządcą potoku Jagoda, ZUDP w Leżajsku, uzgodnienia branżowe – Zakład Energetyczny, Gazowniczy, Miejski Zakład Komunalny i inne, uzgodnienie organizacji ruchu,).
Wytyczne opracowania projektu:
- szerokość jezdni – 5,00 – 5,50 m,
- przekrój uliczny,
- jednostronny chodnik, w granicach posiadanego pasa drogowego,
- odwodnienie – do zaprojektowanej wcześniej (w ramach innego opracowania) kanalizacji deszczowej.
Zadanie nr 2 – „Koncepcja zagospodarowania wąwozu za Domem Książki”.
Zakres opracowania projektowego obejmuje:
- opracowanie dwóch wariantów koncepcji zagospodarowania wąwozu i przylegającego do niego placu targowego, obejmujących w szczególności:
- połączenie ciągiem pieszym planowanego do realizacji parkingu za Domem Książki z ul. 28 Maja i placem targowym,
- propozycje zmiany sposobu wykorzystania terenu, np. na cele rekreacyjne (wraz z małą architekturą) w nawiązaniu do zabytkowych wartości obiektów sąsiadujących z wąwozem, w szczególności do dworu starościńskiego i kościoła farnego,
- propozycje uporządkowania placu targowego (wyznaczenie funkcji: handel, komunikacja, odwodnienie placu, architektura ewentualnych obiektów handlowych),
- uzgodnienie koncepcji z Wojewódzką Służbą Ochrony Zabytków oraz z dyrekcją muzeum (dwór starościński) w przypadku propozycji umieszczenia elementów zagospodarowania na gruntach stanowiących własność Powiatu Leżajskiego,
- koncepcję należy opracować w 3 egz.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na poszczególne zadania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Terminy realizacji zamówienia: do 15.12.2008 r.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest przygotowanie oferty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożenie jej w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności:
- dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów (w tym wypełnionego i podpisanego formularza oferty, niezbędnych oświadczeń),
- wykonanie przez Wykonawcę rocznie przynajmniej jednego zamówienia, podobnego do zadań objętych przedmiotem zamówienia (drogi, chodniki, parkingi dla zadania nr 1 i nr 2, dodatkowo dla zadania nr 2 - zagospodarowanie terenów zielonych),
- osiągania rocznych przychodów ze sprzedaży podobnych usług w wysokości przynajmniej 50.000 zł,
- zaakceptowanie warunków płatności: płatność następować będzie po wykonaniu i odebraniu poszczególnych etapów prac, w terminie 30 dni od dostarczenia rachunku do zamawiającego.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Można przedkładać kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
3. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy przedłożyć następujące dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i innych składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwych organów, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 – 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty:
- wykaz wykonanych robót projektowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje wystawione przez zamawiających),
- wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty:
- sprawozdanie finansowe albo jego części (np. rachunku zysków i strat), a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat.
6. Jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy niż pięć lat, to przedkłada dokumenty za ten okres
Od Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena oferty – 100 %
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Leżajsku, ul. Rynek 1 w terminie do: 12.05.2008 r. do godz. 930. Koperta powinna być oznaczona „Oferta w sprawie przetargu nieograniczonego na wykonanie prac projektowych zadań drogowych w Leżajsku”.
Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.04.2008 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Leżajsku