Przetargi

Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych – drogowych i elektrycznych związanych z realizacją zadania pod nazwą: „Przebudowa ul. Górnej w Leżajsku”.

RGM.7041-6/01/08                                                              Leżajsk 09.09.2008 r.


OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


Miasto Leżajsk reprezentowane przez Burmistrza Leżajska, 37-300 Leżajsk ul. Rynek 1, tel./fax (0-17) 242-73-33  ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych – drogowych i elektrycznych  związanych z realizacją zadania pod nazwą: „Przebudowa ul. Górnej w Leżajsku”.


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia umieszczona jest na stronie internetowej www.lezajsk.um.gov.pl. Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający przekaże specyfikację w terminie 5 dni. Specyfikację można odebrać również w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji 20 zł.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych – drogowych i elektrycznych związanych z realizacją zadania: „Przebudowa ul. Górnej w Leżajsku” na długości – 100 m obejmująca swym zakresem:  rozebranie starych i ustawienie nowych krawężników drogowych -  194 m, wykonanie podbudowy z tłucznia – 323 m2, nawierzchnię asfaltową drogi – 430 m2, nawierzchnię stanowisk postojowych z kostki betonowej gr. 8 cm - 299 m2, nawierzchnię chodników z kostki gr. 6 cm - 97 m2,  przebudowę oświetlenia ulicznego – demontaż starych i ustawienie nowych słupów – 7 szt.


Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Terminy realizacji zamówienia: do 28.11.2008 r.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest przygotowanie oferty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożenie jej w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika  do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.


Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności:
- dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów (w tym wypełnionego i podpisanego formularza oferty, formularza cenowego, niezbędnych oświadczeń, kosztorysów szczegółowych),
- dysponowanie przez Wykonawcę niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem:  spycharka lub ładowarka – 2 szt, koparka o pojemności 0,6 m3 – 2 szt, samochód samowyładowczy – 3 szt, rozkładarka mas bitumicznych - 2 szt, wytwórnia mas w odległości nie większej jak 60 km od Leżajska lub udokumentowanie możliwości zakupu masy mineralno - asfaltowej w otaczarni innej firmy znajdującej się w odległości jak wyżej, walec – 2 szt.
- zatrudnienie przez Wykonawcę przeciętnie co najmniej 10 pracowników fizycznych i 2 pracowników  personelu kierowniczego,
- wykonanie przez Wykonawcę rocznie przynajmniej jednego podobnego zamówienia,
- osiągania rocznych przychodów ze sprzedaży usług budowlanych  w wysokości 500.000 zł,
- osiągania przez Wykonawcę zysku z prowadzonej działalności,
- posiadanie przez Wykonawcę środków niezbędnych do realizacji zamówienia w wysokości 30 % wartości robót lub zdolności kredytowej odpowiadającej tej wysokości,
- udzielenie 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty,
- ubezpieczenie całego zakresu wykonywanych robót na okres ich realizacji, dotyczy to w szczególności odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z wykonywanymi robotami,
- zaakceptowanie warunków płatności: płatność następować będzie po wykonaniu i odebraniu poszczególnych etapów robót, w terminie do 30 dni od dostarczenia rachunku do Zamawiającego.


Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych.
Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Można przedkładać kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy przedłożyć następujące dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających  odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i innych składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwych organów, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 – 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- uprawnienia do wykonywania funkcji kierownika budowy we właściwej specjalności (drogowa, sieci energetyczne),
- zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego aktualne na dzień składania ofert.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty:
- wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje wystawione przez zamawiających),
wykaz  niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca,
-  informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników fizycznych i personelu kierowniczego w ciągu ostatnich trzech lat,
-  wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty:
- sprawozdanie finansowe albo jego części (np. rachunku zysków i strat), a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to przedkłada dokumenty za ten okres,
- informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,
- polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Od Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena oferty – 100 %
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego  w Leżajsku, ul. Rynek 1  w terminie do: 30.09.2008 r. do godz. 930. Koperta powinna być oznaczona „Oferta w sprawie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pod nazwą: Przebudowa ul. Górnej w Leżajsku”. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.09.2008 r.


Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 września 2008 09:11
Dokument wprowadzony do BIP przez: Paweł Bucior
Ilość wyświetleń: 3609
09 września 2008 09:14 (Paweł Bucior) - Dodanie załącznika.
09 września 2008 09:11 (Paweł Bucior) - Utworzenie dokumnetu.