Przetargi

Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania: „Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy ul. Grunwaldzkiej w Leżajsku”.

RGM.7023-5/01/09                       

Leżajsk 01.07.2009 r.



OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


Miasto Leżajsk reprezentowane przez Burmistrza Leżajska, 37-300 Leżajsk ul. Rynek 1, tel./fax (0-17) 242-73-33  ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania: „Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego  przy ul. Grunwaldzkiej  w Leżajsku”.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia umieszczona jest na stronie internetowej www.lezajsk.um.gov.pl. Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający przekaże specyfikację w terminie 5 dni. Specyfikację można odebrać również w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji 50 zł.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z realizacją wielofunkcyjnego boiska sportowego o wymiarach 44 m x 22 m, na którym usytuowane jest: boisko do piłki ręcznej – 1 szt, boiska do siatkówki – 2 szt, boisko do koszykówki – 1 szt. Nawierzchnia boiska - syntetyczna, przepuszczalna nawierzchnia poliuretanowa o gr. ok. 13 mm na podłożu nieprzepuszczalnym (asfaltobeton). Boisko posiada ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych.
Szczegółowy zakres robót określa formularz cenowy, zawierający przedmiary robót – stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Terminy realizacji zamówienia: do 30.10.2009 r.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest przygotowanie oferty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożenie jej w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika  do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności:
- dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów (w tym wypełnionego i podpisanego formularza oferty, formularza cenowego, niezbędnych oświadczeń, kosztorysu szczegółowego, informacji na temat zaproponowanej nawierzchni poliuretanowej wraz z kartą techniczną systemu, aprobatą ITB, atestem higienicznym PZH, deklaracją zgodności, autoryzacją producenta systemu),
- dysponowanie przez Wykonawcę niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem:  spycharka lub ładowarka – 2 szt, koparka o pojemności 0,6 m3 – 2 szt, samochód samowyładowczy – 3 szt, rozkładarka mas bitumicznych - 2 szt, wytwórnia mas w odległości nie większej jak 60 km od Leżajska lub udokumentowanie możliwości zakupu masy mineralno - asfaltowej w otaczarni innej firmy znajdującej się w odległości jak wyżej, walec – 2 szt, urządzenia do wykonania nawierzchni poliuretanowej boiska sportowego.
- zatrudnienie przez Wykonawcę przeciętnie co najmniej 10 pracowników fizycznych i 2 pracowników  personelu kierowniczego,
- wykonanie przez Wykonawcę rocznie przynajmniej jednego podobnego zamówienia,
- osiągania rocznych przychodów ze sprzedaży usług budowlanych  w wysokości 500.000 zł,
- osiągania przez Wykonawcę zysku z prowadzonej działalności,
- posiadanie przez Wykonawcę środków niezbędnych do realizacji zamówienia w wysokości 30 % wartości robót lub zdolności kredytowej.
- udzielenie 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty,
- ubezpieczenie całego zakresu wykonywanych robót na okres ich realizacji, dotyczy to w szczególności odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z wykonywanymi robotami,
- zaakceptowanie warunków płatności: płatność następować będzie po wykonaniu i odebraniu poszczególnych etapów robót (do wysokości 55 % wartości etapu robót), w terminie do 30 dni od dostarczenia rachunku do Zamawiającego.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych.
Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Można przedkładać kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy przedłożyć następujące dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających  odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i innych składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwych organów, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 – 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty:
- wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje wystawione przez zamawiających),
- wykaz  niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca,
- pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,
-  informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników fizycznych i personelu kierowniczego w ciągu ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy – w tym okresie,
- wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
- uprawnienia do wykonywania funkcji kierownika budowy we właściwej specjalności (drogowa, inżynieryjna - sieci wodociągowe),
- zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego aktualne na dzień składania ofert.
W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty:
- sprawozdanie finansowe albo jego części (np. rachunku zysków i strat), a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat,
- informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,
- polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy niż pięć lat, to przedkłada dokumenty za ten okres
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto 12 1540 1131 2001 6226 3450 0006. Do oferty należy dołączyć dowód dokonania wpłaty. Wadium wnoszone w innej, dopuszczonej w ustawie formie, (poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa  w art. 6 b ust. 5 ustawy  o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) należy dołączyć do oferty.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena oferty – 100 %
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego  w Leżajsku, ul. Rynek 1  w terminie do: 23.07.2009 r. do godz. 930. Koperta powinna być oznaczona „Oferta w sprawie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pod nazwą: „Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy ul. Grunwaldzkiej w Leżajsku”. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.07.2009 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 lipca 2009 13:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Leszek Gdula
Ilość wyświetleń: 2659
01 lipca 2009 13:28 (Leszek Gdula) - Dodanie załącznika.
01 lipca 2009 13:27 (Leszek Gdula) - Dodanie załącznika.
01 lipca 2009 13:26 (Leszek Gdula) - Utworzenie dokumentu.