RGM.7041-20/03/09 Leżajsk 20.08.2009 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Miasto Leżajsk reprezentowane przez Burmistrza Leżajska, 37-300 Leżajsk ul. Rynek 1, tel./fax (0-17) 242-73-33 ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie prac projektowych zadań drogowych w Leżajsku, związanych z realizacją zadań:
Zadanie nr 1 – „Rozbudowa drogi łączącej drogę krajową nr 77 z drogą woj. Nr 877 (ul. Boronia, Hutnicza, Fabryczna) w Leżajsku”.
Zadanie nr 2 – „Przebudowa ul. Franciszkańskiej”
Zakres zamówienia obejmuje:
Zadanie nr 1 – „Rozbudowa drogi łączącej drogę krajową nr 77 z drogą woj. Nr 877 (ul. Boronia, Hutnicza, Fabryczna) w Leżajsku”.
Zakres opracowania projektowego obejmuje kompleksową dokumentację projektowo – kosztorysową niezbędną dla budowy drogi o łącznej długości ok. 620 m, przygotowaną zgodnie z „ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych” oraz przebudowę istniejących dróg miejskich w ciągu ul. Fabrycznej, Hutniczej, części ul. Boronia i ul. Żeromskiego o łącznej długości ok. 1.350 m, a w szczególności:
- podkłady i opracowania geodezyjne dla zakresu opracowania,
- podziały geodezyjne do wniosku o wydanie decyzji na realizację inwestycji drogowej dla ok. 10 działek,
- materiały do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia i decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
- projekt budowlany i wykonawczy drogowy wraz z chodnikami, oświetleniem oraz kanalizacją deszczową w projektowanej drodze, z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej – 5 egz.
- projekt budowlany i wykonawczy przebudowy istniejących dróg miejskich (wzmocnienie konstrukcji, ewentualne poszerzenie, dobudowa kanalizacji deszczowej, kratek ściekowych) wraz z chodnikami – 5 egz.,
- projekt budowlany i wykonawczy oświetlenia ulicznego i chodników przy części ul. Boronia – 5 egz.,
- projekty branżowe, zabezpieczenie lub przebudowa urządzeń– 5 egz.,
- inne opracowanie niezbędne do realizacji zadania (np. geologia, sprawdzenie nośności drogi, organizacja ruchu,– 3 egz.),
- specyfikacje techniczne i przedmiar robót – 2 egz,
- kosztorys inwestorski – 2 egz,
- pełny zakres opinii i uzgodnień (przygotowanie wniosków o wydanie przez dysponentów sieci warunków technicznych, uzyskanie niezbędnych opinii, ZUDP w Leżajsku, uzgodnienia branżowe – energetyczne, gazownicze, komunalne, ZLK PLK, Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, właściwy zarządca bocznic kolejowych, uzgodnienie organizacji ruchu,),
- kompletna dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej.
Wytyczne opracowania projektu:
- szerokość projektowanej jezdni – 6,00 – 7,0 m,
- przekrój uliczny,
- chodniki, w granicach pasa drogowego,
- odwodnienie – do istniejącej kanalizacji deszczowej.
Zadanie nr 2 – „Przebudowa ul. Franciszkańskiej”
Zakres opracowania obejmuje kompleksową dokumentację projektowo – kosztorysową niezbędną dla przebudowy drogi o łącznej długości ok. 430 m wraz z budową niezbędnej kanalizacji deszczowej obejmującą w szczególności:
- podkłady i opracowania geodezyjne dla zakresu opracowania,
- materiały do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia i innych decyzji administracyjnych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę (lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej),
- projekt budowlany i wykonawczy drogowy oraz kanalizacji deszczowej w projektowanej drodze, z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Klasztornej lub ul. Hutniczej (w przypadku włączenia do ul. Hutniczej niezbędne jest przejście przez tory kolejowe) – 5 egz.
- projekty branżowe, zabezpieczenie urządzeń kolidujących z budowana infrastrukturą – 5 egz.,
- inne opracowanie niezbędne do realizacji zadania (np. geologia, organizacja ruchu,– 3 egz.),
- specyfikacje techniczne i przedmiar robót – 2 egz,
- kosztorys inwestorski – 2 egz,
- pełny zakres opinii i uzgodnień (przygotowanie wniosków o wydanie przez dysponentów sieci warunków technicznych, uzyskanie niezbędnych opinii, ZUDP w Leżajsku, uzgodnienia branżowe: – energetyczne, gazownicze, komunalne i inne, uzgodnienie organizacji ruchu,).
- kompletna dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia umieszczona jest na stronie internetowej www.lezajsk.um.gov.pl. Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający przekaże specyfikację w terminie 5 dni. Specyfikację można odebrać również w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji 50 zł.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. na poszczególne zadania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
Termin wykonania zamówienia:
- do 15.12.2009 r.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest przygotowanie oferty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożenie jej w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności:
- dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów (w tym wypełnionego i podpisanego formularza oferty, formularza cenowego, niezbędnych oświadczeń),
- wykonanie przez Wykonawcę rocznie przynajmniej dwóch podobnych zamówień,
- osiągania rocznych przychodów ze sprzedaży podobnych usług w wysokości 100.000 zł,
- zaakceptowanie warunków płatności: płatność następować będzie po wykonaniu i odebraniu poszczególnych etapów robót, w terminie do 30 dni od dostarczenia rachunku do zamawiającego.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Można przedkładać kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
3. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy przedłożyć następujące dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- uprawnienia do wykonywania funkcji projektanta w zakresie dróg,
- zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego aktualne na dzień składania ofert.
- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i innych składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwych organów, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 – 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty:
- wykaz wykonanych prac projektowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje wystawione przez zamawiających),
- wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
- zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego aktualne na dzień składania ofert.
5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty:
- sprawozdanie finansowe albo jego części (np. rachunku zysków i strat), a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to przedkłada dokumenty za ten okres.
Od wykonawców biorących udział w postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena oferty – 100 %
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Leżajsku, ul. Rynek 1 w terminie do: 03.09.2009 r. do godz. 930. Koperta powinna być oznaczona „Oferta na wykonanie prac projektowych zadań drogowych w Leżajsku” oraz zawierać klauzulę „Nie otwierać przed rozpoczęciem przetargu”.
Otwarcie ofert odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego, ul. Rynek 1,
37-300 Leżajsk, w dniu 03.09.2009 r. o godzinie 1000.
Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.08.2009 r.
Szczegóły w załącznikach
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Leżajsku