- dowód osobisty lub paszport
- formularz - zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego lub czasowego
Urząd Miejski, Biuro Spraw Obywatelskich, pokój nr 4.
Czynności meldunkowe nie podlegają opłacie skarbowej.
1. Obywatel polski, który opuszcza miejsce pobytu stałego albo opuszcza miejsce pobytu czasowego przed upływem deklarowanego okresu pobytu obowiązany jest wymeldować się.
Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie - po zgłoszeniu się do Biura Spraw Obywatelskich
- ustawa z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności
- rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017
roku w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy
wykonywaniu obowiązku meldunkowego
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postepowania Administracyjnego
- ustawa z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne
Obowiązek przetwarzania danych osobowych następuje na podstawie przepisów prawa Ustawa z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności. Szczegóły i zakres przetwarzania znajdują się w klauzuli informacyjnej opublikowanej na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Leżajsku -
https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/3097/wiadomosci/422559/files/0407_so_2020.pdf
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Leżajsku